مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آذر 1399 ساعت 11:352020-12-08سياسي

گزارش حسابرسی ویژه دیوان محاسبات | ضعف مدیریتی آب و فاضلاب خوزستان مشهود است


هیات حسابرسی ویژه رسیدگی به عملکرد آب و فاضلاب استان خوزستان تشکیل شد و هم اکنون این گزارش و همچنین بخش غیزانیه تهیه و برای ارسال به دادسرای این دیوان نهایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش رییس کل دیوان محاسبات کشور و با توجه به اهمیت آب در استان خوزستان و همچنین در راستای جامه عمل پوشاندن به هدف بررسی و حسابرسی موضوعی و حل چالش های اساسی زندگی مردم در دیوان محاسبات کشور، هیات حسابرسی ویژه رسیدگی به عملکرد مالی طرح های عمرانی و سرمایه گذاری بخش آب و فاضلاب استان خوزستان در تاریخ اول شهریور 1399  تشکیل شد و هم اکنون گزارش بررسی ها و حسابرسی های این هیات در خصوص عملکرد شرکت آب و فاضلاب شهر اهواز و همچنین بخش غیزانیه تهیه و برای ارسال به دادسرای دیوان محاسبات کشور نهایی شد.

مواردی متعددی از سوء مدیریت در شرکت آب و فاضلاب خوزستان در گزارش هیات ویژه رسیدگی به عملکرد مالی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به سوء مدیریت های متعددی اشاره شده است.

  وفق بررسی های به عمل آمده در بخش اعتبارات عمرانی، شرکت آب و فاضلاب شهر اهواز در سنوات 1396، 1397 و 1398 از محل اعتبارات مصوب دولتی (عمرانی استانی و صندوق توسعه ملی) به میزان 983 میلیارد تومان، تخصیصی معادل 71 درصد به مبلغ 700 میلیارد تومان دریافت نموده، اما بر اساس رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش حسابرسی ویژه دیوان محاسبات | ضعف مدیریتی آب و فاضلاب خوزستان مشهود است

گزارش حسابرسی ویژه دیوان محاسبات | ضعف مدیریتی آب و فاضلاب خوزستان مشهود است